Jeg passer for øyeblikket på en 7 år gammel pomeranian for min mor, og nå har det seg slik at denne hunden er ekstremt vanskelig i matveien og han har blitt godt utkjemt av sin matmor. Det er så ille nå at han omtrent ikke spiser normal hundemat, heller leverpostei (helst på brødskive!) og røkt pølse. Det er sånn ca det det går i, og nå som jeg passer han vil han heller ikke spise noe særlig fordi han har en tendens til å "sultestreike" når matmor ikke er her.
Tips eller råd?
Vanskelig hund
Moderatorer: lille pote, TC
5 innlegg
• Side 1 av 1
Re: Vanskelig hund
Jeg ville bare latt hunden sulte streike, hunden spiser om den blir sulten nok. (; Evt. kan du blande i litt leverpostei eller litt vått hundefor. Har selv passet hunder som sultestreiker, men det er nesten bedre at hunden sultestreiker enn at den får en masse mat som ikke inneholder nok eller rett næring (:
Men en hund som spiser så ensformig kan få mangel sykdommer. Du kan foreslå for hun som eier hunden å fore med Vom og Hundemat, det er kjøtt som inneholder næringsstoffene hunden trenger (: Vet at veldig mange er fornøyde med det
Men en hund som spiser så ensformig kan få mangel sykdommer. Du kan foreslå for hun som eier hunden å fore med Vom og Hundemat, det er kjøtt som inneholder næringsstoffene hunden trenger (: Vet at veldig mange er fornøyde med det
En hest glemmer aldri, men tilgir alt <3
-

Flashgirl - Gammel traver

Takker for tips:)
- YThessi
- Fersking

Brødskiver er vel ikke noe bedre enn nesten ikke noe mat i det hele tatt? Bare korn det jo.
Hjemmeside til ditt dyr eller firma? Klikk her.
-

Tonny - Fersking

Joda, men om han bare spiser brødskive er en annen ting!
Og han spiser nok når han blir sulten nok, han må bare få tid til det...
Og han spiser nok når han blir sulten nok, han må bare få tid til det...
- YThessi
- Fersking

5 innlegg
• Side 1 av 1
Beslektede emner
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester
Annonse:
Innholdet og designet på denne siden er beskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett. Kontaktperson: Tonny Kluften.
Annonsere? - Om Dyresiden.no - Kontakt - Bytt startside - Legg til i favoritter - Link til Dyresiden.no
Design og publiseringsløsning fra QTSystems
Annonsere? - Om Dyresiden.no - Kontakt - Bytt startside - Legg til i favoritter - Link til Dyresiden.no
Design og publiseringsløsning fra QTSystems