Annonser:

Ny hjemmeside til ditt dyr, kennel eller firma?

Gå til QT Systems

-----------------------

Bli fadder og gi et barn en ny sjanse

Bli fadder

For ung til å være gravid?

Diskusjonsforum for Kanin.

Moderatorer: lille pote, TC, Zun9wa

For ung til å være gravid?

Innlegg juliehaaversen » Søn Jan 31, 2016 7:24 pm

Jeg har lett som bare juling etter svaret, men fant det ingen steder så da bestemte jeg meg for å lage bruker her og spør selv.

Jeg har ei jentekanin (Lilah) som er født 19. august 2015, og den 2. januar 2016 skulle jeg passe en kanin som i hovedsak skulle være ei jente, men fant jo rimelig fort ut av at det var en gutt. Skilte dem så fort jeg fant ut av det, men er redd jeg kanskje oppdaget det for sent? Da var hun ca 5 mnd gammel, kan hun da få unger?

Hun har ikke vist noen tydelige tegn på å være gravid, hun har ikke begynt å bygge rede selvom det isåfall snart er tid for en "fødsel". Hun har blitt veldig slapp synes jeg, før pleide hun å hoppe rundt i leiligheten men nå vil hun helst ligge i buret å "slappe av". I tillegg puster hun veldig tungt om hun blir stresset.

Hun har ikke vist noen tegn på aggresjon heller, men synes bare det er så rart at hun bare velger å ligge rett ut i buret når hun vanligvis elsker å hoppe rundt å snuse på ting.

Håper det finnes noen som kan gi meg et greit svar,
hilsen en bekymret kanineier. :roll:
juliehaaversen
Fersking
Fersking

Gå til Kaninforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

{RUN_CRON_TASK}
Innholdet og designet på denne siden er beskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett. Kontaktperson: Tonny Kluften.
Annonsere? - Om Dyresiden.no - Kontakt - Bytt startside - Legg til i favoritter - Link til Dyresiden.no - Privacy Policy
Design og publiseringsløsning fra QTSystem