HJELP!!!

Sykdom og helse gnager.

Moderatorer: lille pote, TC, Zun9wa

Svar
Kari_Holst
Fersking
Fersking
Sted: Hadeland
Kontakt:

HJELP!!!

Legg inn av Kari_Holst » man nov 26, 2007 7:14 pm

Jeg trenger hjelp. Kaninen min som er 7 år er veldig redd. Øynene hennes går utover sånn at det hvite syntes og hun er redd og kald. Hun har to søstre og bor ute. De har et rom som er litt luftig og et som er godt og varmt. Hun har mistet litt hår på ørene. Hjelp meg. Pliis. Er såå glad i kaninen min. :(
Jeg heter Kari:)

Brukeravatar
kanin1 nemi
Kjent fjes
Kjent fjes
Sted: trøndelag æ ja

Legg inn av kanin1 nemi » tir nov 27, 2007 4:56 pm

har du prøvd å ta henne med inn?? eller hvis hun er redd når du kommer for nerme også kan du prøve metoder men hvis du får lov prøv å ta henne med inn i varmen å snakk rolig til kaninen din la henne puste ut. det kan jelpe min kanin nemi pleide å bli tatt inn i varmen når hun var redd. hvis du synes det er ekkelt med de hårene som detter av kan du kontakte dyr lege også. men siden hun er så redd er det noe hun er redd får har hun hatt en ekkel oplevelse med noe kan hun bli redd er deet snø ute, kan det henne det er sånn. eller får mye lyder. karnsje hun trenger å være alene der det er stille håper det hjelper<3 :) hils kaninen din med god bedring da fra både nemi og meg :)
Dagen med Faksi og Solan er som og ha ferie resten av live...<3

Camilla :)
Kjent fjes
Kjent fjes

Legg inn av Camilla :) » tir des 25, 2007 1:11 pm

Hei!

Når jeg hadde kaniner hadde vi dem først inne, også litt ute!
Den ene kaninen vår var også litt redd og nervøs, så vi tok dem med inn, og koste dem masse, og god snakket til dem!

Har ikke kaninene mer nå, men savner dem!
Håper nervøsiteten går over!

LYKKE TIL! :D
Camilla og Zippo :)
Glad i deg pusen min <3
Bilde
[/url]

Rakid
Gammel traver
Gammel traver
Sted: Gan i Fet
Kontakt:

Re: HJELP!!!

Legg inn av Rakid » ons des 26, 2007 4:23 pm

Kari_Holst skrev:Jeg trenger hjelp. Kaninen min som er 7 år er veldig redd. Øynene hennes går utover sånn at det hvite syntes og hun er redd og kald. Hun har to søstre og bor ute. De har et rom som er litt luftig og et som er godt og varmt. Hun har mistet litt hår på ørene. Hjelp meg. Pliis. Er såå glad i kaninen min. :(
Hei

Jeg sier det igjen, kontakt veterinær. er du så glad i din kanin, burde du tenkt veterinær først og dyresiden etterpå.
Ingen vet hva dagen bringer før solen er gått ned
Ragnhild Kilde

Toriamor
Fersking
Fersking

Re: HJELP!!!

Legg inn av Toriamor » søn mar 13, 2011 2:27 pm

Jeg tror det er et alderstegn. Du vet jo, gamle menn pleier å miste hår på skallen... :roll: Og siden kaninen din er 7 år, (det er jo ikke dens yngste dager), så da ville jeg anbefalt å ta ham/henne inn for å la den bo inne 8)
Elsker deg lille skjønne Robyn<3

Svar