Heisann :)

Del bilder av og historier om hundene dine.

Moderatorer: lille pote, TC

Svar
June og Miro
Fersking
Fersking
Sted: Sande i Vestfold

Heisann :)

Legg inn av June og Miro » søn apr 20, 2008 6:59 pm

Hei på dere :) Jeg tenkte at siden jeg er ny her på forumet så bør jeg vel kanskje presentere meg og min nydelige hund :D

Jeg er ei livsglad og positiv jente på snart femten år fra Sande i Vestfold. Går på skole her i Sande, men flytter til Sverige om kort tid.. Jeg og min hund bedriver fritiden min til å leke, kvalitetstid foran tven, jogge, sole oss, sove og gå koslige turer sammen :D

Miro er en søt liten Cairn Terrier gutt, full av energi og snillhet. Han er som veldig mange andre terriere, ja, litt overbeskyttende og bjeffer for den minste lille lyd når han er ute i hagen. Håper veldig å få bort den bjeffingen snart, for jeg tror det kanskje kan bli litt irriterende for naboene. Noen som har noen smarte tips? Miro er født 1. november 2005, så han blir da 3 år i år...

Her er den lille søtingen min
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Så, det var litt fra oss :D Gleder meg til å bli kjent med dere (<>hund<>)

Brukeravatar
jebbis
Administrator
Administrator
Sted: Søgne
Kontakt:

Legg inn av jebbis » søn apr 20, 2008 9:07 pm

Hei og velkommen til forumet!

Flotte bilder du har der!

Minner deg på fotokonkurransen som surrer her på forumet ;)

Bjørnar

Brukeravatar
lille pote
Superskravler
Superskravler
Sted: Drammen

Legg inn av lille pote » søn apr 20, 2008 10:49 pm

Hei jeg vil ønske dere begge velkommen hit som nytt medlem. Må bare si at hunden din er bare helt skjønn. Jeg har ikke en hund som er mye plaget med boffing,men de siste dagene har jeg lagt merke til at når jeg er ute i hagen med henne så har henne boffet ekstremt mot forbi gående - utrolig irriterende. Henne gir seg heller ikke når jeg hysjer henne med nei.

Men jeg har prøvd å se hva henne boffer etter og det er i hovedsak av barn eller av folk som paserer som snakker.

Vet du hva slags sammenheng hunden din boffer når den er ute?
Life widought animals,are not a life at all...

June og Miro
Fersking
Fersking
Sted: Sande i Vestfold

Legg inn av June og Miro » man apr 21, 2008 2:41 pm

Takk for det :D Den fotokonkurransen må jeg sjekke ut :wink:

Han bjeffer når han er ute alene og når vi er sammen med han. Han bjeffer mest på mennsker som går forbi, barn som er ute å leker og andre dyr. Jeg prøver så godt jeg kan å hysje på han, men det hjelper ikke stort. Det ender alltid med at jeg må gå ut for å hente han fordi han bråker. Utrolig irriterende som du sier, og det ikke bare for meg, men for naboene også :x Men skjønner liksom ikke helt hvorfor han gjør det :?

Rakid
Gammel traver
Gammel traver
Sted: Gan i Fet
Kontakt:

velkommen

Legg inn av Rakid » tir apr 22, 2008 6:41 am

Hei

Velkommen til vårt forum, det er en skjønn liten hund du har, flotte bilder.

Her kan du stille spørsmål om det er noe du lurer på, her er det mange som kan gi svar, har du en liten historie, noen gode råd kom med dem.
Ønsker deg og din hund en god og fin sommer.
Ingen vet hva dagen bringer før solen er gått ned
Ragnhild Kilde

Svar