Katten min Milly

Del bilder av og historier om kattene dine.

Moderatorer: lille pote, TC, Katie

Svar
Brukeravatar
MillyS
Fersking
Fersking

Katten min Milly

Legg inn av MillyS » tor apr 18, 2013 4:46 pm

Hei! :mrgreen:
Milly og jeg er ny her på forumet. For at dere skal bli mer kjent med oss, vil jeg gjerne legge ut noen bilder av katten min Milly og fortelle litt om henne, og om mine opplevelser med henne. :mrgreen:

Milly er ei hunnkatt som ble født 17. september 2012 og jeg ble mamma for henne 17. november 2012. Milly lever sitt liv inne, altså så er hun en innekatt foreløpig, til jeg er ferdig med å studere. Det virker som om hun har det bra her. Hun er en veldig energisk katt som leker mye og finner på mye rart, og er veldig underholdende å følge med på. :P

Jeg har vaksinert henne hos veterinær og hun er en frisk ung katt. Veterinæren har satt rasen på henne som en vanlig huskatt, men jeg har hørt av noen som kan mye om katt, at det kanskje kan være litt norsk skogskatt i henne. Kanskje noen av dere kan se dette ut ifra bildene? :mrgreen: Det hadde vært morsomt å vite det.

Dette er moren til Milly.
Bilde
Milly er veldig lik i fargene som moren sin, men på kroppen har ikke Milly de beige flekkene, bare litt i ansiktet og på bena. I tillegg så har Milly striper i pelsen og virker ikke fullt så sanghåret som moren.

Dette er Milly
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Ja, det var da litt om Milly :lol: Gjerne gi en tilbakemelding! :mrgreen:

Brukeravatar
MillyS
Fersking
Fersking

Re: Katten min Milly

Legg inn av MillyS » man mar 24, 2014 10:52 am

Nå ser jeg det er en god stund siden sist jeg var inne på dette forumet, og jeg tenkte å meddele at jeg har fått en katt til siden sist. :mrgreen:

Det er en hannkatt med navn Tito. Han er lillebroren til Milly og ble født i april 2013. De har samme mor, men er litt usikker på om de har samme far, men mest sannsynelig har de det, i og med at dem er veldig like. :lol:

Jeg har fått høre at han likner på rasen Norsk skogskatt, og lurer litt på om han faktisk er det, kan noen fortelle meg dette ut ifra bilder? :roll:

Her er noen bilder av han:

Tito som kattunge
Bilde

Tito nåtid
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Det hadde vært hyggelig med tilbakemeling :mrgreen:

Svar