åååååhhh...for noen nydelige katter!!

:D Bengalen er helt nydelig! Så eksotisk men samtidig så huslig:) En gang jeg var på kennelen for å hente mine søte små, kom en mann for å levere en bengal for noen dager. Jeg ble helt bergtatt. Den var så nydelig:)
Jeg har lyst på en rase katt en gang i framtiden. Har alltid syns at Norsk Skogkatt og Main Coon har vært to fantastiske raser. Men Bengal er også et alternativ. Det kommer veldig an på hvor og hvordan vi bor. Dette er drømmer som sitter noen år fram i tid. Holder på med husbygging nå og håper jeg får samboeren min med på familieforøkning etter det:) Jeg har to gatemix katter på 3 år så de har mange gode år igjen ennå. De er to flotte katter som har et fint gemytt ovenfor andre katter. De er på "kennel" hos foreldrene mine nå. Det bor moren deres. De ser henne et par ganger i året, men det er aldri noe problem. Det er kanskje litt fresing første halvtimen, så er de bestevenner etter det:) Håper at jeg en gang i fremtiden kan investere i en rasekatt som kan trimme Simba og Nala når de begynner å dra på årene:)